Miley Cyrus nätgrälar med sitt ex


Miley Cyrus och Justin Gaston gjorde slut i Juni.

Miley Cyrus och Justin Gaston grälar med varandra - mitt framför ögonen på nyfikna fans på mikrobloggen Twitter.

Miley är inte den typen som smusslar med sitt privatliv och delar gärna med sig av sina tankar i både glädje och sorg.
Just nu verkar det dock vara mest sorg när hon Twitter-grälar med expojkvännen Justin.
Bråket utlöstes när exet skrev följande meddelande:
- Folk misstar dumhet för mod alldeles för lätt.

Miley svarade med ett par egna vresiga rader:
- Ja, jag bara älskar när folk blandar ihop mod med att skriva några dumma twitter inlägg för att få det verka som att man inte bryr sig. Du är rädd för att älska.

Den 16 åriga ''Hannah Montana'' stjärnan berättade vidare att hon gärna vänder sig till sin livvakt när hon behöver stöd och råd.
- Jag får kärleksråd av min livvakt. Det är en stor kille med ännu större hjärta.

Källa: Starlounge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0