Not This Girl + No Stopping Me?

Jag är lite förvirrad här... Jag hittade dessa låtar som ryktas vara dom ''förlorade Hannah-låtarna'' från säsong 1. Det går också rykten om att dessa låtar är dem första Hannah låtarna Miley spelade in i en riktig studio. Jag har ingen aning vilket rykte som är rätt, men dessa låtar hoppas jag verkligen att dom läks! Men skivbolaget Disney har beslutat att inte släppa dessa låtar. Jag undrar varför, folk vill ju ha dessa låtar?
I alla fall, man får ju iallafal hoppas.





Vilken tycker ni verkar bäst?

Kommentarer
Postat av: Emilia<3

Ilove you miley cyrus vad heter du på msn

2009-12-14 @ 18:56:09
Postat av: idasunemar

omg<33 ilove you miley cyrus vad heter du på msn !!!

2010-07-01 @ 12:57:46
URL: http://idasunemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0