''The World Accoring To Miley'' [Dokumentär]

Jag hittade denna dokumentär om Miley för några dagar sen. Jag tycker dokumentären är väldigt bra och perfekt att ha för ett Miley fan!
Du kan ladda ner den (utan att betala) om du clickar på ''Ladda ner'' här nere.
Det är tyvärr ingen svensk undertext med, men jag ska försöka fixa så att det blir det. Håll utkik på bloggen efter dokumentären med svensk text.
 Dokumentären heter ''The World According To Miley'' som betyder på svenska ''Världen enligt Miley''.
Den är defenitivt värd att ladda ner och att se!
Du gör såhär för att kunna se den:
Du får en fil med en massa böcker på, dubbel klicka på den. Sen trycker du på ''Extract To'' som är där uppe och väljer vart du ska placera filen. Sen väntar du till den laddat klart. Klar!





Jag äger ingen utav rättigheterna till sakerna som jag delar med mig på bloggen. Alla rättigheter går till deras riktiga ägare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0